Lunexar

Lunexar
@Lunexar
SAPIKLAR MESAJ ATMASIN ( yaşımı sormayın 90 yasındayım) Gereksiz DM atmayın lütfen
güzel şeyler de oluyor ama bizimle alakası yok
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her şey çok fazla farketmemeye başladı.
anlam veremediğine hemen yol vereceksin
Sizin her istediğinizde yazamasınız bende size her istediğimde cevap vermem bekleyin bekleye bilirsin umurmda da değil bu arada kimse
Kendime tamamen katılıyorum konunun önemi yok