Lunexar

Lunexar
@Lunexar
SAPIKLAR MESAJ ATMASIN ( yaşımı sormayın 90 yasındayım) Gereksiz DM atmayın lütfen
yazmazsam kafayı yicem…yazarsam da, yazdim diye kafayi yicemm…(ESKİ DOSTUM)
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kimseyi kandırmayın özellikle kendinizi.
Beni bir defa kırdıysan bana bi daha asla güvenme
Naber lan işi düşünce yazan sahte dostlarım
Alttan almalara ve hoş görmelere biraz ara verdim sabır biraz da size yakışsın