Lunexar

Lunexar
@Lunexar
SAPIKLAR MESAJ ATMASIN ( yaşımı sormayın 90 yasındayım) Gereksiz DM atmayın lütfen
Şahsiyeti olmayanla şahsi meselem olamaz hayırlı geceler
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Verdiğim değeri göremezsem gördüğüm değeri bile vermem
Uzaktan iyi insanlarsınız lütfen uzak kalın
Benle konuşan başkalarıylada konuşur diye kimseyle konuşmuyorum
Yavrum sen yorma kendini ben hallederim