Lorelei

Lorelei
@Lurid
İyi bir hayat yaşa ki öldüğünde pişmanlıkların olmasın.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ben ölüme aidim. Bırak da beni alsın.
"Keşke"lerle mükemmel bir dünya resmi çizmek çok kolay.
Sevdiğin birinin ölümü bu dünyadaki en kötü ikinci şeydir. En kötüsü ise, seni bunun çok üzmesi ve ruhunu öldürmesidir.

Lorelei

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
2020 11. kitabı
Darren Shan
8.6/10 · 157 okunma