"Özellikle genç bir adam için birini sevmek çok zordur. Eline, yüzüne bulaştırır. Ama öğrenilmiş sevgi çok daha kolay ve inandırıcıdır."
Belki de bu yüzden birbirimize inanmadık.
Onun bana anlatacakları varmış. Halbuki ben hiç kimseye, kendime bile, anlatmadığım her şeyimi sadece ona anlattım. O da 70'ime kadar anlatır değil mi?