Eve dönebilmek için son otobüse yetişmem gerekiyordu ama ben daha dolmuşun yerini bile bulamıyordum. İnsanlar iyi olup olmadığımı sordular hiç durmayan göz yaşlarım ve hıçkırıklarım arasında. Teşekkür edip gönderdiğim her kişinin gözünde bir acıma ifadesi vardı. Bense senin bir yerlerden bakıp beni izlediğini ve bana sarılacağını, beni o durumda bırakmayacağına öyle inanıyordum ki. Dakikalarca serseri mayın gibi o kaldırımdan bu kaldırıma gözlerimde yağmurlar sürüklenip durdum. Sen gelmedin, ben son otobüsü taksiye binerek zor yakaladım. Eve kadar şişen gözlerimden akan damlalar sel olmuştu bile.