Hani sormuştun ya, "Sen benden korkuyor musun?" diye.
Evet, hem de hayatımda hiç bir şeyden korkmadığım kadar korktum. Kendinden değil, yaşatacağın duyguların altında kalmaktan.
Terk edilme korkumun olduğunun farkında bile değildim. Böyle bir düşüncemin olduğunu hiç fark etmemiştim en fazla 1 yıl öncesine kadar. O kadar derinlerdeydi ki, çıkması çok zaman aldı. Daha neler neler var içimde acaba?