Ostrannaya

Ostrannaya
@Luttfen
Öffff yine negatiflik korkuttun burayı😷 Sana diyorum ki pozitiflik sık biraz. Senin yaptığına bak?...😂
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fizik kurallarına göre insanın içinde ya negatif düşünceler ya da pozitif düşünceler bulunabiliyorrmuş. İkisi aynı anda bulunamıyormuş. Bunu da yeni duydum. Acaba doğru mu? 🤔
Suçu başka bir şeye yükleyip kendinle yüzleşmekten kaçmak...
Birilerini, bir şeyleri suçlamak kolaydır. Kimi zaman sevgiye, kimi zaman ebeveynlerimize, kimi zaman hastalığa, kimi zaman çevremizdekilere suçu atarak sorumluluktan, kendimizle yüzleşmekten kaçarız. Onlar o davranışları sergilerken hayatında kalmalarına müsaade edip, onları ciddiye alıp katlanan sendin halbuki.
İnsan çocukluğunda hissettiği duyguları tekrar tekrar kendine yaşatacak insanları hayatına çeker. O yüzdendir bize hep acı çektirme potansiyeli olan, bizi bırakıp gidecek insanları hayatımıza çekeriz. Bu döngünün farkına varıp değiştirmek bizim elimizde.