Ve insan, neşeyi tam da en zor günlerinde bulur. Çünkü değerini bilir. Yokluğunu yaşadığın bir şeyi bulduğunda sevinmez misin ? Yaşama bağlılık da böyledir. Bir el seni belinden çeker ama sen hayata tutundukça kolların güçlenir.
“Lakin biz plan yapmazsak da dünyaya gelişimizin bir anlamı olmaz. Bizi harekete sürükleyen şey istektir. İstemezsek olmaz. İstemezsek yeni keşifler, yeni resimler, yeni yollar çıkmaz… İstemek ilk adım, planlamak ikincisi, çalışmak üçüncüsü… Hepsinden evvel Allah’a teslim olmak… O isterse olur. Ben isterim, inşallah o da ister…