Karanlık

Karanlık
@Lylsz
Nâr-ı aşk dedikleri buysa şayet; Yanarım kor gibi, etmem gayrı şikâyet. Düşürdün beni sen aşk hazına; Gayri yüzsem de ''SEN'', batsam da ''SEN'' derim..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Karanlık

, bir kitap okudu
Puan vermedi·200 syf.·
2024 2. kitabı
Arlı Özkök
7/10 · 6 okunma

Karanlık

, bir kitap okudu
Puan vermedi·110 syf.·
2024 1. kitabı
Oğuzhan Yılmaz
5/10 · 2 okunma
Çok değil bari çocuğum gözlerini senden alsın istedim, Zira ben gözlerimi senden alamıyorum da.

Karanlık

, 1000Kitap'a katıldı.