Ne olur şu dünya hep yemyeşil olsa!
Ama sen her aşka inanma, aklın varsa,
Her dostluğa kanma bana kalırsa.
Boşver hadi keyfine bak;
Yine de güzel şey yaşamak.
Yaşamak dediğin ne ki! Daha bir saat önce dokuzdu, Bir saat sonraysa on bir olacak ve işte böyle, bizler de Saatten saate olgunlaşıyor, olgunlaşıyor; Saatten saate çürüyor, çürüyoruz; Bu, hikaye de böyle sürüp gidiyor.