Sizi yoran insanlardan uzaklaşın...
Size değer vermeyen insanlardan sıyrılın...
Size siz olduğunuz için değer veren insanları arayın bulunca asla kaybetmeyin...
Ha bir de güzel bir kahve içip keyfinize bakın burası dünya çok da şeeey yapmamak lazım zaman kısa :)
Üzgünsek bunu kalpten hissetmeli ve yaşamalıyız.
İnsan asıl acıdan ve üzüntüden kaçmaya çalıştığında sıkışıp kalır ve hiç kimseyle derin ilişkiler kuramaz.