MEMOŞŞ

MEMOŞŞ
@MEMOSS_X56
Benim saplantılı tutkum onların bedenlerini içimde hissetmekti. Onları bir nesne, bir yabancı olarak görüyordum. Benim için, bir insanın benim yaptıklarımı yapabileceğine inanmak oldukça zor.'
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
I LOVE YOU GOOD LUCK THE MEANING OF MY LIFE ❤❤
Gönderi kullanım dışı
Vazgeçilmez olan sen değildin. Vazgeçmek istemeyen bendim.
Otobüsün sol camında etrafı izlerken, sağ camında kaçırdıklarımızdan ibarettir bazen hayat.
Kaç şeker atarsan atarsan at. Yalnız içiyorsan, acıdır o.