Kitabı yeni bitirilen biri olarak çok beğendiği söylemek isterim.Yazarımız duyguları çok güzel yansıtmış.En iyi tarafı yan karekterleri müthiş sevdirdi ve onların hikayelerini merak ettirdi.Tarihi ve güçlü savaşçıların olduğu romanları hep sevmişimdir.Bir çok yazarın bu tarz kitaplarını okudum ama safir kendini çok farklı kıldı.