//PİSKOPAT\\

//PİSKOPAT\\
@MET_
// Narkoz gibi beynim ve organlarım esir düşmüş yönetimine...// _1907_ Hasta (ama onun)
Tıbbi Sekreter
DOU
İstanbul
12 Şubat 2001
55 okur puanı
Mart 2022 tarihinde katıldı
"Umut" sen ne güzel şeysin...
1K
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Nasılsınız 1K halkı ,dertlimi mutlumu sevinçlimi üzüntülümü ? hadi yorumlara sohbet edelim ;)
1K
Bir sözün varmı ? ( geceye )
1K
Motivasyon yazı denemesi :)
Artık yazılanlarda rahatlatmıyordu . Bir hiçti bir boşluktu belki yazılanlar ... Ama ben harflerin gücüne inanırım ve inanmak zorundayım ... Saatin zamanı azalttığı bu zamanda, ben o günlerin geleceğine inanırım ve inanmak zorundayım ... Bazı kitaplarda geçen o umut dolu sözlerin elbet bir gün yazıdan ibaret kalmayıp gerçeğe dönüşeceğine ben inanırım ve inanmak zorundayım ... Hayallerimin ölmediğine ve gücümün bitmediğine ben inanırım ve inanmak zorundayım ... Bu kötü gecelerin güneşin sıcağına açılan bir kapı olacağına ben inanırım ve inanmak zorundayım ... Sesimin yükselmediği yerde kalemin sessiz gücüyle var olacağıma ben inanırım ve inanmak zorundayım ... Ben inanmak zorundayım........ Sen inanmak zorundasın.............. O inanmak zorunda ........................... Onlar inanmak zorunda ........................ ~ HEPİMİZ İNANMAK ZORUNDAYIZ ~ //PİSKOPAT\\
1K