//PİSKOPAT\\

//PİSKOPAT\\
@MET_
// Narkoz gibi beynim ve organlarım esir düşmüş yönetimine...// _1907_ Hasta (ama onun)
Tıbbi Sekreter
DOU
İstanbul
12 Şubat 2001
55 okur puanı
Mart 2022 tarihinde katıldı
Gideceksen git be kızım ,öyle güzel bakılmaz...
Müzik
Reklam
İnanki yalnız değilim hastalığımız bilindiktir . Hayallerim kaybolurken yangınlar biriktirdim...
Müzik
Kulak zarım patlıyor aynı şarkıyı defalarca dinledikçe İçmişim ölüm şerbetini kalp durmaz son durakta gelmeyince Dünden yarına kalmıyor bir kazanç Haraç keser candan hayat Sustukça yazarım sahneden şu garip ruh inmedikçe Boğazın telleri kopmuş gibi temassız Yorgun bu sesin çıktığı beden kanarmış Bilki sakin ellerim sensiz harfleri sararmış Çıktığı kadar kusarmış içinden ateşini Sayfalar küle dönmedikçe Heceleri paketler sana bu kalem iştahlı Gözlerinde duran bakış Sanki kalbime kasıtlı Her gelen gecede bir siyaha dalındı Satırlar yakıldı bu devirde Aşkın yarasına merhem sürülmedikçe PİSKOPAT
1K
Ben nasıl biriyim ?😳
1K
Reklam