Mahsum dağ

Mahsum dağ
@MHSMD
Tû kulîlka min a azadîyê yî
"rüya gibiydi, sevgilim, seni tanımak, seni sevmek, ne kadar kötü oysa sensiz kalmak şimdi nefes almamak gibi sensiz olmak
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
''En çok da 3 şey yorar insanı; Affetmek, içi yanarken susmak ve olmayacağını bildiği halde hayal kurmak."
"Merhamet, masum olduğu için her kalbe misafir olmaz."
"Mar ne wekî mirovan in, ew dostaniyê jî, neyartîyê jî ji bîr nakin."
Hiç değişmeyen bir başka şey de, bazılarının mutsuzluğunun başkalarının mutluluğu oluşudur, bunu dünyanın kuruluşundan bu yana art arda gelen tüm kuşaklar çok iyi bilir.