En umutsuz olduğumuz an, çoğu zaman gerçeği gördüğümüz andır. Her şey kötü gittiğinde, değişimin gerçekleşebilmesi için dibe vurmamız gerekir. Çıkış yolunu bulabilmek için bazen kendimizi tuzağa düşmüş gibi hissetmemiz gerekir.
Hayattaki sınavımız da bu değil mi ? Yaşanmışlıkları yok etmeden yola devam edebilmek. Kendimizi yok etmeden nelerden vazgeçmemiz,nelere sıkı sıkı tutunmamız gerektiğini görebilmek.