Biz hep cahilliğin cezasını çekiyoruz. Şu yaşıma geldim, çok şeyler gördüm. Hep düşündüm, biz neden böyleyiz? Çalış çalış... Sonu yok. Kurtulamıyoruz. Hadi biz geçtik emme çocuklarımız... Onlar da mı bizim gibi olsun? Bunun üstünde biraz düşünmeliyiz. "İnsanım" diyen hiç kimse çocukların kör cahil kalmasını istemez..
Sayfa 303 - Literatür Yayınlarıdan Birinci Basım(3.Basım),Ekim 2016·Kitabı okudu