Memet..

Memet..
@M_memet
İşin kötü tarafı, yürümekte olduğum bu yol ne aydınlığa kavuşuyor ne de karanlığa gömülüyor. Her daim yarı karanlık yarı aydınlık vaziyette, çözümsüz kaygılarımın ortasında bir yerde duruyor. Yaşama amacım yoksa da nokta koyamıyorum. Hiç kimsenin olmadığı bir yere gidip tek başıma yaşamak istiyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Işte böyle gidersin ben her şeyden vazgeçtim dersin ama asıln da geçtiğin arkanda bıraktiğin bir enkaz
Yine gel aksam ustu
Günaydın Hababam sınıfı😃😃😀