Eskisi kadar özlemiyorum seni
Ve ağlamıyorum olduk olmadık zamanlarda
Adının geçtiği cümlelerde gözüm dolmuyor
Yokluğunun takvimini tutmuyorum artık…
Biraz yorgunum,biraz kırgın
Birazda kirletti sensizlik beni
Nasıl iyi olunur henüz öğrenemedim ama
İyiler yamaladım dilime…
Tedirginim aslında seni unutuyor olmak
Hafızamı milyon kez zorlamama rağmen yüzünü hatırlayamamak korkutuyor beni
Gel diye beklemiyorum artık
Hatta istemiyorum gelmeni
Nasıl olduğun konusunda ufacık merak yok içimde
Arasıra geliyorsun aklıma,banane diyorum
Benim derdim yeter bana banane !
Alıştımmı yokluğuna,vazmı geçiyorum varlığından?
Tedirginim aslında ya başkasını seversem?
İnan o zaman seni hayatım boyunca affetmem !
( Özdemir Asaf )