Hatırlarmısın
Beni yanına çağırıp bir tatlı vermiştin. Ben onu alıp bir parka oturmuştum. Sadece gülüyordum. Bir çatal, bir tabak ve bir tatlı.. Bir insan buna neden saf saf bakıp güler ki. Yaşadıklarımızın normal olmağını sende biliyorsun. Neden aşık oldun diye soracak olursan. Bu günlerin aklına gelmesini isterim.
Gülüşünü duyduktan sonra bu çok zor bişeydi.
Aşkından kaçarak gizlendim.
Kendime yalanlar söyledim.
Peşimi bırakmadı.
Sanırım bu geçen birşey degilmiş degil mi..