Mâhrez

Mâhrez
@Mahrezim
İyilik iyidir.
"Farkına var artık, seviyorum işte"
Reklam
27.4.24
"Ben seni sevmesini, senden ayrıldıktan sonra öğrendim. Gönlümün içindeki ümitsiz hayalini sevmekle…
Akşam akşam kendime havuçlu tarçınlı kek yapayım dedim. Ama bilin bakalım kim eksik. Ada yok. Bir sonraki akşam sarma saracağım umarım o zaman gelir diye ümit ediyorum.
Issız Adam
Bismillahirahmanirahim Fenerbahçe amin.
Fenerbahçe Spor kulübü

Mâhrez

@Mahrezim
·
İnleyen nağmeler ruhumu sardı Bir rüya ki orda hep şarkılar vardı İnleyen nağmeler ruhumu sardı Bir rüya ki orda hep şarkılar vardı
İnleyen nağmeler ruhumu sardı Bir rüya ki orda hep şarkılar vardı İnleyen nağmeler ruhumu sardı Bir rüya ki orda hep şarkılar vardı