Hiçlik

Hiçlik
@Makami
Eskisi kadar konuşasım yok, ne hissetiğimden bahsedesim yok, hiç kimseyi merak etmiyorum, hiçbir şey ilgimi çekmiyor. Kendimle yalnız kalmak iyi gelecek ama kendimi de bulamıyorum...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Hayatın çilesine tahammül gerek, değil mi ki sefa ile cefa müşterek. Sizce ağlamak için gözyaşı mı gerek? Bazen dertliler de ağlar ama gülerek Necip Fazıl Kısakürek
Değiştiremeyeceğini anladığın şeyleri kabul ettiğinde savaşın bitiyor
Ateşin yanmasına müsade et ki küllenesin
Her şeyin birbirine karıştığı zamanlarda uzlet en iyi hâldir.