Hiçlik

Hiçlik
@Makami
"Artık acıtmıyor" dediğin bir eşik var, en ferah hislerden biri. Bir zamanlar seni yıkan şeyin artık hiçbir suretle kalbine etki etmeyişi, bu ne alışmanla ilgili ne de kalbinin katılaşmasıyla. Kabullenip yoluna bakman, yaşanmaya değer başka ihtimaller olduğunu anlamanla ilgili.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Olur bâzen öyle... Kanadın olur uçasın gelmez.
Beklemekte yorarar

Hiçlik

@Makami
·
Sayısız hevese, sayılı nefes harcadım.. Herkese yetiştim, kendine geç kaldım.