Hiçlik

Hiçlik
@Makami
Hissetmediğiniz bir cümlenin esiri olmayın
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Sessizce gitmek gerek bazen; toz kaldırmadan, bulandırmadan, kırmadan ve daha fazla kırılmadan..."
Ömürler yetmiyor ve hep Eksik kalıyor bir şeyler...
A man sees in the world what he carries in his heart. -Goethe
"Bir hüznü en iyi anlatan şey sessizliktir."