Birileri üzülmesin diye kendini üzmekten vazgeç. Sana sıradan biriymiş gibi davrananlardan uzaklaş.
Kim sana nasıl davranıyorsa sen de ona öyle davran.Kopuyorsa kopsun bağların.
Korkma.
İnsanları silmeyi öğren...
Diyor ki nasılsın?
Diyemiyorum ki... Madem merak edecektin, neden beni nasıl olduğumu bilemeyecek kadar geride bıraktın..... Sonrasi iyilik sağlık, sen nasılsın ?👇👇