"Öyle bir kopacak ki parçalar icinden, oyle bir eksileceksin ki ya hiç tamam olmadığın kadar tamamlanacak ya da hiç olmadığın kadar yarım kalacaksın. Ortan olmayacak bir daha.."
"Ruhunun en kuytu, en yaralı yerine birisi dokundu mi hiç?
Ve sen iyileşmek yerine ona saplanıp kaldın mı?
Ve sonra kendini o ellere bilmeden bıraktın mı?"
"Sen tenin dokunduguna bakma, ruhlar carpıştı aslında o anda. Ruhlar karıştı o temasla. Ayır şimdi onu yasadıkca. Ya da daha çok karış ona, ruhunu koparmaya çalıştıkça.."