Mert

Mert
@Mardinlimm
Ben Unutursam Bir Daha Hiç Hatırlamam..
Harflerin Gülüştüğünü Senin Adında Gördüm!!!
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Aslında hayatın en güzel anı; her şeyden vazgeçtiğinde, seni hayata bağlayan birinin olduğunu düşündüğün andır..!
NeFreTimSin..!
Ya bir gün karşılaştığımızda “düşman” gibi değil de “pişman” gibi bakarsak? Hiç düşündün mü...
Sen; aklım ve kalbim arasında kalan en güzel çaresizliğimsin...