Bu dünyadan kendi isteğimizle de göçüp gitsek arkamızda kalanlara kendimizden bir şeyler bırakıp hatırlanmaya çalışmak... İntihar ederken bile bir yerlerde yaşamaya çalışmak.... İnsanların tam olarak yapamayacağı tek şey belki de intihardı.
Beyaz ayakkabıları ve çiçekli elbisesiyle
Çocukluğumu bile görüyorum pencere kenarında
Ağlıyor, ağlıyorum
Sonra,
Tüm mahalle ağlıyor.
Demir parmaklıklar iniyor pencereme
Gökyüzü şimdi daha da uzak