Fakat Spinoza’nın başarısızlığını düşünüyorum da, biz bir kabul sisteminden ne bekleriz ki? Sadece bu soru üzerine en az birkaç saat düşünmüşümdür; bence bir kabul sistemi her şeyden evvel doğru olmalıdır, yani bizi çelişkilere sürüklememelidir. Matematiğin ( ya da hayatın) çelişkilere göz yummayacak denli acımasız olduğunu düşünüyorum, öyleyse bizi çelişkiye sokan kabulleri hatalı olarak mimlememiz gerekir.