NEO GAZİNO

NEO GAZİNO
@Marlona
Eğer bir Ahmet Kaya şarkısında karşılıklı sigara yakıp, göz göze gelemeyeceksek boşuna sevmeyelim.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bizim memleket ıstıraba katlanmasını iyi beceriyor da ona karşı gelmesini bilmiyor...
"Çocukluğunu anlatırken mendil ister, babasız kadınlar."
Oturup karşılıklı içmemiz gereken konular var.
Biz de bu şans varken daha çok içeriz.