Eskiden kendime şu duayı yapardım hep:
" Allah’ım sen kalbimden geçenleri gerçekleştir".
Elhamdülillah gerçekleşti ama mutlu etmedi.
Şimdiki duam ise şu:
"yarabbim sen en iyi bilensin, en iyi işitensin, en iyi görensin. Bu aciz kuluna en hayırlısını ver. Hem kalbimdekiler için hem aklındakileri için..."
🍁HERKEZE NAMAZLI SABAHLAR🍁