İçin mi daralıyor? O biliyor
YA FETTAH...!
Huzursuz mu oluyorsun? O görüyor
YA SELAM...!
Gönlün mü kırık? O'na dayan
YA CABBAR...!
Günahların mı var? O'na yönel
YA TEVVAP, YA GAFFAR, YA AFÜV...!
Kimse seni anlamıyor değil mi? O seni bekliyor
YA SEMİH, YA MUCİP....!
Ve biricik rabbine YA VEDUD...!
SENİ SEVİYORUM! DE
🍁HERKEZE NAMAZLI SABAHLAR🍁