Kimsenin varlığıyla bir yere gelemeyeceğimizi,
Kimsenin yokluğuyla da ölmeyeceğimizi öğrendiğimize göre,
Yolun bundan sonrasını olsa da olur, olmasa da olur....
İnsanların kendi çıkardığı kaosta
Mağdurmuş gibi oynaması ve kendini haklı görmesi, sanırım bu dünyadaki en iğrenç ve kötü şeylerden biridir...
Umarım kalbiniz bir gün iyileşir.