Masum bozkurt

Zaman beni haklı çıkardığında, hala yaşıyor olmak isterim...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kimsenin varlığıyla bir yere gelemeyeceğimizi, Kimsenin yokluğuyla da ölmeyeceğimizi öğrendiğimize göre, Yolun bundan sonrasını olsa da olur, olmasa da olur....
Hayalini kuran bendim, ama sana başkası kavuşacak.
Herkes bir gün celladına aşık olur...
İnsanların kendi çıkardığı kaosta Mağdurmuş gibi oynaması ve kendini haklı görmesi, sanırım bu dünyadaki en iğrenç ve kötü şeylerden biridir... Umarım kalbiniz bir gün iyileşir.