Sibellaa

Sibellaa
@Mathildaaa01
Müziğin sesini duymayanlar dans edenleri deli zannettiler
sağlıkçı
İstanbul
Adana
54 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
48 saat oldu uyumayalı.. işte işşş Tabiki de love hayatın olmaz seninnn
Kendimce
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bizler en yakınımızdaki insanları tanıyamamışız nasıl ucuz biri olduklarını görememişiz
Kendimce
İşten başka düşünecek bişeyi olmaz mı insanın, işte olmayınca bile gidince şöyle böyle yapabilirim düşüncesi ile yaşıyorum bu nasıl bi işkolik ruhu reisss
Kendimce
hayatta her şey alt üst olurken senin sürekli astroloji takip eden, cilt bakımıyla kafayı bozmuş ve keyif kahvesi bağımlısı biri olman
Kendimce
Bana iyi gelmeyen her insanla konuşmayı kestim. bana, benim verdiğim değerden daha az değer veren her insanı sildim. kimse için çabalamak zorunda değilim. "çokluk çöplüktür" diye bir söz duymuştum. çok fazla haklı.
Günaydın