Hakikaten anlayamadığım bir şeydir; bazı insanlar, halen okula gitme şansı hiç olmamış, bir dilim ekmek peşinde çırpınan bu kadar insanın olduğu bir ülkede üst düzeyde(üst düzeyden kastım üniversitedir) eğitim alıp da nasıl bunu sadece her türlü prestij açısından bir avantaj olarak görürler de verilen her nimetin hem dünyada hem ahirette bir sorumluluk yüklediğini göremezler.