Kendimi yalnız hissediyorum. En önemlisi ise yorgun. Onca şey yaşadım, dimdik ayakta durdum, her şeye karşı direndim ama artık olmuyor. Kendimi eskisi kadar güçlü hissetmiyorum. Kimseye güvenemiyorum. Kimseyle konuşmuyorum. En çokta bu yakıyor canımı. Konuşacak kimsem kalmadı. Aslında güvenecek kimse kalmadı.
Alıntı