Gül Demir

Gül Demir
@Mavi1207
Instagram: fatmaguldemrr
Öğretmen
Muğla Sıtkı Koçman üniversitesi ÇAĞDAŞ TÜRK LEHÇELERİ VE EDEBİYATLARI // TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMENLİĞİ
Muğla
90 okur puanı
Temmuz 2019 tarihinde katıldı
Yaş kemale erince bir bakıyorsun ki, eskisi kadar takmıyorsun bazı şeyleri.Mesela, eskisi kadar özlemiyorsun kimseyi Ve kendine ziyan etmiyorsun geceleri. Çaya biraz daha fazla düşkün oluyorsun, ya da kahveyi biraz daha fazla içiyorsun. Çünkü artık öğreniyorsun ki, kimse senin gibi ince düşünmüyor. Kimse, kimse için ölmüyor. Ya da ne bileyim işte, kimse gecenin bir yarısı tatli uykularını senin için bölmüyor. Yani kimse senin gibi üzülmüyor Unutma ki! Hangi duyguyu besliyorsan, içinde sadece o büyüyor... Hadi artık, lütfen hayatı biraz da kendin için yaşa Çünkü ne gidiyorsa, ömründen gidiyor...
İnsan ve Duygular
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gün geliyor; hiç tahmin etmediğin şeyler oluyor, hiç ummadığın hayaller gerçekleşiyor, asla geçmeyecek sandığın hüzünler geçiyor... Zaman, çok tuhaf bir kavram... Yalnızca mevsimler değişmiyor, sadece meyveler olgunlaşmıyor ya da bir tek vakit geçmiyor... Zamanla duygular da değişiyor, insan da olgunlaşıyor, acılar Aradan yeterince zaman geçtikten sonra çok daha iyi anlıyorsun geçiyor... Zaman bana çok şey öğretti! Fakat en güzeli sabretmekti... Çünkü yalnızca bu şekilde biraz geriye çekilip her şeye etraflica bakabiliyor insan. Çünkü öfkeyle, kızgınlıkla ya da kırgınlıkla kör oluyorsun. Sadece sakin bir ruhla düşünerek doğruları görebiliyorsun...her şeyi. Bazı savaşları boşuna vermişsin, bazı durumlara boşuna katlanmışsın ve bazı insanları iyi ki kaybetmişsin... Yani üstesinden gelemiyorsanız zamana bırakın efendim, o halleder...
Düşünce
Doğrudur; kitap okumak karın doyurmuyor. Ancak karnı tok, beyni boş adamlardan çektiğimiz kadar hiç kimseden çekmedik. Zülfü Livaneli
Ben sevdiklerimin yanında hiç susmam ve çocuklaşırım. Suskunsam, ya da tedirginsem yanınızda, vardır size karşı bir güvensizliğim. Ya da ne bileyim işte, size ısınmamıştır içim. Nihayetinde ben, kendim gibi olabildiğim yerleri ve yanında huzur bulduğum samimi yürekleri severim.✨
İnsan ve Duygular
Yol arkadaşını iyi seç... İyi seç ki; her nefesin kesildiğinde bahaneleriyle değil, yüreğiyle yanına gelsin.
Aşk