Siyahgünler

Siyahgünler
@Mavidunler_
Uyumak istiyorum ama ya nurlar içinde, ya da kollarında yakışıklım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gece mezarlıklar, hayatın en sessiz ama en dürüst aynasıdır.
Mais j'avais déjà été blessée. Cette blessure que j'éprouvais envers la personne en qui j'avais le plus confiance s'était étendue à pratiquement tout le monde.
Annem benim evimdir ben hep evime gitmek isterim.
Gönderi kullanım dışı
Sadece uyumak ve bir daha uyanmamak istiyor bazen insan.