Seda E.

Seda E.
Bir Okur Bankacı
Yüksek Lisans
Kayseri
139 okur puanı
Kasım 2018 tarihinde katıldı
Dile kolay seni unuttum demek Dile kolay gelir yüreğime zor Kolay amma gülü kuruttum demek Kuru gülün kokusunu bana sor Gönül defterinde saklasam olmaz Dönüp dönüp hergün bakmasam olmaz Yüreğim elvermez koklasam olmaz Kuru gülün kokusunu bana sor Unutmak değildi özlemekti bu Denizden kaynağa geri döndü su Bilki sevmeyene yoktur kokusu Kuru gülün kokusunu bana sor
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Bende bu vicdan varken; suçluya bile borçlu çıkarım. "
Anlaşılmayı en çok istediğim yerde, Anlatamadıklarımla öylece kaldım...
Yüreğim Bencildi...
Her şey senin istediğin gibi mi olmalıydı Ben bile değişmeliydim sana göre Tüm hayallerimi geride bırakıp Kölen olmalıydım bir yerde Benden istenilen neydi hiç bişey anlamadım İki dünyam vardı ayrı Birisinde hep verdim, hiçbir şey almadım Öteki çocuk özgür orda sadece sen vardın Sevdiklerim vardı elbet ,benimde Uzaktan izledim ,içindeki sen o değildin Kaç bahar sensizim sorma artık Yüreğim bencildi ,seni yanlız sakladı Şu çadır kuran çingeneleri görüyor musun Ne kadar da mutlu, neşeli Gözlerinde umut pırıltıları Onlar kaldırımlarca gecelerce özgür Özgürlük neydi Sevgiliyle el ele sahilde yürümek mi Yoksa uçan kuşlar gibi göklerde süzülmek mi Belki de aydınlığa giden bir çift gören göz müydü neydi Şairin dediği gibi ayrı yaylalarda yeşeren otlar gibi mi bekleyecektik çürümeyi Hasretimi söylecek gücüm kalmadı Benim dünyamı kimse anlamadı Şimdi geç kaldık sorma artık Yüreğim bencildi seni yalnız sakladı
Olgunlaştıkça Anladım ki...
Her şeye cevap vermek zorunda değilmişsin. Bazen sessiz kalmak, En güçlü duruş oluyormuş. İnsanları izledim, Söylediklerinden çok sınırlarıma nasıl yaklaştıklarına baktım. Birini değiştirmek gibi bir misyonum yok. Kendi dengemi korumak için, mesafe koymak artık görevim . Kimseyi kırmadan, kendimi incitmeden durabilmeyi öğreniyorum. Gerekirse arkamı dönüyorum. Çünkü anladım ki varlığımı korumak, herkesi hoşnut etmekten daha değerli ..