"Çok şanslıyım," derdi. "Hâlâ tüm yetilerimi kusursuzca kullanabiliyorum." Özenle korunan tüm o yetilerinin ne işe yaradığını merak ederdim, sonuçta onları o kadar az kullanmış ve hayatının sonunu öyle bir tembellikle geçirmeyi seçmişti ki, artık gurur duyabileceği tek şey, kendi dinmeyen hoşnutsuzluğuna ve can sıkıntısına katlanmaktaki sabrıydı.