Mavisell

Mavisell
@Mavisell
"Gel birbirimize BAYRAM olalım; Sen bana ŞEKER ol, Ben sana KURBAN..." U/MUTLU BAYRAMLAR 🍬🌼
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
...yalnızlık müziğin bile seni dinlemesidir... Özdemir Asaf
Biz daha seninle Amed’de on gözlü köprüye karşı acı dolu melodiler eşliğinde duygulanacaktık. İshak paşa sarayında Ağrı dağı eteklerine karşı kaçak çay içecektik. En önemlisi sana kaçak türküler söyleyecektim. Sana dedim ki gitme. Hatırlıyor musun sana “sen benim özgün müziğimsin” diyordum Çünkü özgün müzik acıyı, sevdayı, aşkı, özgürlüğü barındırır. İlk dinlediğinde hangi duyguyu veriyorsa en son dinlediğinde de o duyguyu verir. Tadı hiç değişmez. Senin bende ki olan acın gibi, sevdan gibi çok şey söylemek isterdim, Çok şarkı söylemek isterdim veya yazmak isterdim. Ama şimdiki söylediğim şarkıdaki sözlerden ibarettir her şey. Tutuşur dizelerim…
Sonra çıkıyorsun dışarı, bakıyorsun güneş hala tepede.Yıllardır kurduğun cümleyi bilmem kaçıncı kez kuruyorsun: "Ne yapalım, kısmet değilmiş..." Sabahattin Ali