Ey değerlimm...
Çayıma şekerimi atıp, Karıştırır-yudumlarım...
İçtiğim çay mı,
Tattığım sen miydin bilmiyorum...
Herşeye bal-şeker mi verir lezzeti?
Oysa hayatın kahrı sensiz çekilir miydi?
Şiirlerin dili lal iken,
Böyle güzel dillenir miydi...
Farzet ki;
Yaşadıklarım ağır geldi, taşıyamadım...
Farzet ki;
Hatalıydım, yalnıştım, yanılmıştım...
Farzet ki;
Cesaretim yoktu, korkaktım,
Yüktün omuzlarıma...
Farzet ki;
Yalancıydım, çoğusu gibi, yalandım ve senn de bunun bi parçasıydın...