Gece

Gece
müsvedde olarak kullanıyorum.
Artık kontrolüm yok gibi, sadece kontrol istiyorum yeniden.
Reklam
Anlaşılmamak ve empatiden yoksunlara konuşmak bir hiçmiş...
Elimden geleni yaptığımda hep elimden kayıp gitti her şey...
Canım daha yanmasın diye canıma bastırmışım.
En kötüsü kabullenmek zorunda kalmaktır.
Reklam