Gece

Gece
müsvedde olarak kullanıyorum.
Kabullenme evresi en zoruydu.
Reklam
Olduğunu sandın, var sandın, aşk sandın.
Gündüzleri yaşamak için, gece uykusuz.
Kanımın sarhoşluğu neyi bilir, yanılgıdır hep ya bıktığım...
Aldatılmadığım bir ilişki istiyorum artık ötesi yok… o noktadayız hepten(:
Reklam