Gece

Gece
müsvedde olarak kullanıyorum.
İstanbul gibi gözlerinde kaybolmak istiyorum.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Berbat insanlarla bir gün daha. Kabullenmek kirliliği saklamıyor.
Sığ sularda, fırtına beklemişiz...
No.1
Sigarayı da, seni de bırakırdım güya...
Şarkı Sözü
İstanbul, gel de insan bul...