Yılbaşını hiç semiyorum ve herkese tavsiye ederim sememelerini .
Çünkü yılbasında küçük yeni dogan bebekkerin parmaklarını kesip annelerine kolye yapıp verirkermiş ben duydugumda bidaha kutlamadım .
BİR İŞ VAR HAFTANIN 7 GÜNÜ ÖMÜR BOYU YAPACAKSINIZ .
VE BUNU DÜNYADA MİLYONLARCA KİŞİ YAPIYOR .
SİZ BUNU ÖLENE KADAR YAPARMIYDINIZ ?
VE BU KİŞİLER KİM OLABİLİR?