Şeyma yiğit

Hasan-i Basri, namaz kılmak için mescidin kapısına geldiğinde şöyle derdi; "Ya Rabbi! Bu kulun, senin kapına geldi. İyilik yapmayı ihsan eden rabbim! Günahkâr kulun kapına geldi. Sen bizlere, iyi olan larımızın kötü olanlarımızı bağışlamamızı emrettin. Ben kötüyüm, sen iyisin Ya rabbi! Beni bağışla. Ey keremi bol olan Allah'ım! Benim çirkinliklerimi ve günahlarımı bağışla, der ve ondan sonra mescide girerdi.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Şeyma yiğit

, bir kitabı okumaya başladı
Ubeydullah Bayram Tekin
8.5/10 · 97 okunma