mathias

mathias
@Meftunadam
Gönül evini temiz tut yar gelince utanmayasın,,,, anitsayac.com #166270067
anitsayac.com
ruha, 27 Mart
78 okur puanı
Şubat 2019 tarihinde katıldı
“Alıştım artık” cümlesi çok umutsuz değil mi ya.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
iş işten geçiyor gülüm..
Gelmesen de kulaklarımı çınlat çünkü His diyarı bu. Geceden geçti yarım Ne senden ne serden geçti canım Bugün de güçlü yanım, sensizken düştü yarım Gelirsen bahar güzeli ihtişamı güç duyarım Sevmek gülünç değil seversen aşk uyanır Gülleri geçtim ben karda aşk bulanım Sen bana gelmesen de ben aşka aşık olanım
Rahat uyu, hakkını ver duygusuzluğun Sensiz uyuduğumdandır uykusuzluğum Bir gün bu dert evine uykusuz buyur Gör bakalım gerçekten duygusuz muyum? Yeniden sev bakayım, nasıl seviyorsun Beni sensiz bırakma, seni yolsuz Ay ışığım sabrımı mı deniyorsun? Gelme, zaten görmezden geliyorsun
Demini alır gün geceden aklımdadır yüzün Aklıma düşünce yüzün şaşar tersim düzüm Tersim olur düzüm üstümde bir hüzün Sanki içime oturmuş kalkmak bilmez o son sözün